Авторизация

Вы можете авторизоваться с помощью:




Или как пользователь сайта AdMe.ua:



E-mail:       Пароль: Я не помню пароль!      


Если у вас нигде нет аккаунта, то, пожалуйста, зарегистрируйтeсь.



Твоє ОСББ чекає на тебе!

21 октября 2015

Рекламна кампанія, соціальний проект by FEDORIV.

Рік 2015й, окрім цілої палітри буремних подій, став роком суттєвого підвищення тарифів на комунальні послуги. Причому найбільш відчутним воно мало стати після початку опалювального сезону. У зв’язку із цим ще в жовтні 2014го стартувала Урядова програма відшкодування частини суми кредиту на енергозбереження, а починаючи із травня 2015 року суттєво розширився перелік обладнання та матеріалів, які підпадають під дану програму кредитування.

Виклик

Програма із самого початку викликала чималий ажіотаж. Станом на кінець вересня 2015го Ощадбанк видав майже півмільярда гривень індивідуальних «теплих» кредитів на утеплення квартир та приватних будинків, придбання негазових котлів тощо. Проте комплексна тепломодернізація багатоквартирних житлових будинків лишалася не надто масовою практикою: із 17 000 об’єднань співвласників багатоквартирних будинків (ОСББ) всього 21 отримало кредити на утеплення. Це при тому, що рівень їх компенсації, за умовами програми, є найбільшим −40% від тіла кредиту. Відтак нашим завданням було, фактично, прокричати про необхідність та критичну доцільність здійснити комплексне утеплення багатоквартирних будинків. Ідея полягала в тому, щоб створити яскравий соціальний аперитив перед довгостроковою комунікацією із розвитку енергоефективності та енергонезалежності в Україні.

Рішення

Ми розуміли, що комунікація про необхідність комплексного утеплення — серйозна й суспільно важлива тема для масової соціальної рекламної кампанії. При цьому суттєва поправка на її майбутній ефірний контекст — це передвиборний агітаційний шум. Крім того, усі звикли бачити соціальну рекламу як дещо трагічно-сіре та печальне або навпаки надто грубе з точки зору паразитування на патріотичних почуттях та символах. З огляду на такі вхідні дані наша ідея комунікації була практично крамольною. Ми одягли голову ОСББ як справжнього емсі та зняли трушний соціальний репчик у під’їзді однієї з київських багатоповерхівок. У результаті вийшов яскравий 30-секундний кліп MTV-формату із модним бородачем, гламуровою домогосподаркою, рожевою шубою та лайливою собачкою. Усі співають, танцюють, але зрештою все прозоро зрозуміло: разом дешевше, разом тепліше. Хочеш не мерзнути за дорого, піднімайся зі свого дивана, смикай свого сусіда і вимагайте разом конкретних дій від голови свого ОСББ або ЖБК.

Можливо, наш реп і не потрапить в світові хіт-паради, але «твоє ОСББ чекає на тебЕ» щонайменше качає. А це перший крок до утеплення.

FEDORIV Team:
Арт-директор — Аркадий Пасечник
Слова — Ольга Пахалок
PostProduction — Юрий Хомовский
Project Manager — Дарья Жила


Production / PostProduction Team:
Digital RLGN
Режиссер — Иван Сауткин
Диджитал продюссер — Дарья Захарова
Оператор — Юрий Барсук
Музыка — Бартья Гадюкины


  • Следите за обновлениями AdMe.ua в вашей социальной сети: ВКонтакте или Facebook
Твоє ОСББ чекає на тебе!









Ранее по теме:
Темы:

Реклама

,

Социальная реклама

,

Общественные сообщения

,

fedoriv.com

,

Креативная лента

,

ОСББ


Комментарии:
1
Miss Parker Медаль за 100 комментариев! Медаль за 100 комментариев! Медаль за 100 комментариев! 21.10.15 12:57
Все добре, крім наголосу в слові "тебе".
 
0
Влад Чередниченко Медаль за 100 комментариев! 21.10.15 13:09
Круть! Намечается хорошая тенденция гос. заказов.
 
0
TripleManA Медаль за 100 комментариев! Медаль за 100 комментариев! Медаль за 100 комментариев! 25.10.15 03:13
Покажите, каким боком здесь госзаказ?
 
1
Managers Звезда за 500 комментариев! Звезда за 500 комментариев! 21.10.15 14:10
а пенсионеры поймут о чем это?

думаю, что ЦА этого ролика - хипстеры. а им как правило пох на коммуналку
 
-1
Hemlock Медаль за 100 комментариев! Медаль за 100 комментариев! Медаль за 100 комментариев! Медаль за 100 комментариев! 21.10.15 14:19
Верю, что хипстеры могут и собраться в ОСББ.
Пенсионеров фиг соберешь.
 
-1
Влад Чередниченко Медаль за 100 комментариев! 21.10.15 15:29
пенсионеры только в СССР могут собраться.

https://www.you...
 
0
TripleManA Медаль за 100 комментариев! Медаль за 100 комментариев! Медаль за 100 комментариев! 25.10.15 03:11
Не соберутся хипстеры. ОСББ пока не мэинстрим.
 
1
2112 Звезда за 500 комментариев! Медаль за 100 комментариев! 23.10.15 01:06
Боюсь, что ребята сняли ролик сами для себя. Чтобы сделать что-нибудь "неожиданное" и просто повеселиться.
А здесь так не надо. Здесь так даже нельзя, мне кажется. В случае, когда коммуникация должна действительно решать проблему незнания и непонимания, такой ролик только введет в еще большее смятение. Старшие не поймут, младшие посмеются и забудут.
 
-1
Влад Чередниченко Медаль за 100 комментариев! 23.10.15 12:09
Всем уже тошнит от бюрократическо-государственной эстетики. Этот ролик - глоток свежего воздуха в прогнившей системе c надеждой на свободу действий и личную ответственность. И старшие сейчас стремятся быть в тренде.
 
1
2112 Звезда за 500 комментариев! Медаль за 100 комментариев! 23.10.15 13:06
А где вы нашли ссылку на бюрократическо-государственную эстетику в моем комментарии?
 
-1
Влад Чередниченко Медаль за 100 комментариев! 23.10.15 19:12
Она лежит везде, где нет ролика. Это все равно, что киевская полиция в инстаграме - всем нравится.
 
1
2112 Звезда за 500 комментариев! Медаль за 100 комментариев! 25.10.15 00:54
ничего не понял
 
1
Дмитрий Сидоров 23.10.15 18:37
Ролик скорее пугает, чем принуждает к какому-либо действию. Между "скучно" и "неординарно" есть золотая середина, когда выбранные средства донесения идеи соответствуют ее целям. Увы, здесь нет, скорее наоборот. Согласен с 2112.
 










Рассылка креатива:

Рекомендуем




Рекомендуем