Авторизация

Вы можете авторизоваться с помощью:




Или как пользователь сайта AdMe.ua:



E-mail:       Пароль: Я не помню пароль!      


Если у вас нигде нет аккаунта, то, пожалуйста, зарегистрируйтeсь.



Укрпошта. Розробка комунікаційної платформи для нових продуктів

03 мая 2017

Underdog advantage можна переводити по різному.

Згідно з тлумачним словником, андердог — це учасник двобою, який усіма вважається кандидатом на програш. Але андердог має свою перевагу — його недооцінюють, і саме тому його дії мають набагато більший ефект. Колись саме ця «перевага неочікуваності» допомогла Давиду перемогти Голіафа. І це саме та перевага, яка наразі є в Укрпошти.

У сприйнятті пересічних громадян Укрпошта сприймається, як радянський рудимент, що ледь здатна виконувати навіть свої базові функції і не має можливості одразу продемонструвати радикальні зміни.

Але вивчаючи відгуки людей ми помітили, що навіть крихітні зміни на краще, не варті уваги в звичайному розумінні, дивують і навіть вражають людей. «Невже це ви? Це не може бути Укрпошта!» — казали вони. Так працює «ефект андердога». Укрпошта має величезний потенціал, який завдяки ефективному менеджменту здатний радикально змінити ставлення українців до державної компанії.

Звідси й виникла ідея комунікаційної платформи: маючи карт-бланш у вигляді занижених очікувань, Укрпошта здатна вражати щодня.

Комунікаційної платформи була сформульована як «Capable to amaze», одним з перекладів якої став слоган #здатнадивувати.

Таким чином, вся комунікація Укрпошти стосовно нових продуктів та ноу-хау, яка буде з’являтись найближчим часом, буде подаватись у рамках платформи.




Директор з розвитку: Логгінов Дмитро
Директор відділу по роботі з клієтнами: Томаш Олена
Стратегія: Євгеній Івасюк, Болсуновський Дмитро


  • Следите за обновлениями AdMe.ua в вашей социальной сети: ВКонтакте или Facebook
Укрпошта. Розробка комунікаційної платформи для нових продуктів









Ранее по теме:
Темы:

Новость

,

Реклама












Рассылка креатива:

Рекомендуем




Рекомендуем