Блиц-интервью с Романом Гавришем
Роман Гавриш о том, как попадают в цифровой маркетинг и новом курсе «Digital» в КАМА, куратором которого он стал
12 апреля в Киевской Академии Медиа Искусств свое обучение начнет весенний набор студентов. В этот раз уже по четырем направлениям. Кроме курсов стратегии, арт-дирекшена и копирайтинга в КАМА запустился курс «Диджитал». Его куратором и автором программы стал Роман Гавриш, управляющий партнер и стратегический директор агентства цифрового маркетинга Aimbulance. Роман рассказал о том, как он попал в профессию, о важности дисциплины и какие вопросы должны задавать себе будущие диджитал-специалисты.
Как вы оказались там, где вы есть, как вы всему научились и кто были ваши менторы?
Потрапив я в цифровий маркетинг за рахунок того, що сказав на співбесіді що щось про це знаю (а це була неправда) і всі мої інтерв’юери теж про це фактично нічого не знали. В далекому 2003 так можна було =). Вчитися довелося дуже швидко бо роботу треба було робити не зважаючи на те, що ти нічого не знав.
Щодо менторів то у мене їх було 3. Перший — Назар Магера. Він немає ніякого стосунку до цифри — ми тоді працювали у політичній аналітиці. Він навчив мене мислити і писати зрозуміло і структуровано. Другий — Іван Гріга — колишній начальник департаменту маркетингових комунікацій в UMC/МТС — навчив мене маркетинговим комунікаціям. Третій комплексний — мої колишні партнери по Brainberry (Руслан Федоренко і Сергій Чесаков) — вчили мене як вести бізнес.
Всім їм дуже вдячний.
Что значит быть хорошим специалистом в диджитал?
Думаю правила для хорошого спеціаліста всюди однакові — багато працювати, постійно вчитися.
Что сильнее всего повлияло на ваш подход к работе?
Думаю, бажання бути одним з кращих у світі у своїй справі.
Что для вас самое интересное в креативной индустрии?
Найбільш цікаво працювати постійно з новими завданнями та бізнесами. Так ніби проживаєш кілька життів =).
Какой главный вопрос должен задать себе будущий работник диджитал агентства?
Для чого мені це все? Що я справді хочу робити?
Почему вы согласились стать куратором курса в Киевской Академии Медиа Искусств?
Бо я вважаю, що КАМА робить дуже важливу роботу і хочу це починання підтримати.
Расскажите немного о программе. Как будет строиться обучение?
В програмі я намагався максимально вкласти знання про цифровий маркетинг у формат дисципліни — певну логічну послідовність яка дасть можливість опанувати цифровий маркетинг комплесно та у прив’язці до інших напрямків маркетингу. Будемо напряцьовувати теоретичну базу, розглядати практичні приклади від авторів і практикуватися самостійно.
Что этот курс даст студентам Академии?
Комплексне розуміння цифри у загальній структурі маркетингу. Вміння зв’язати бізнес/маркетингові завдання що стоять перед компанією/брендом з необхідними кроками у цифрі.
Что больше всего мешает создавать великие работы?
Непрофесіоналізм. Мені здається що в Україні (а особливо у рекламі) є багато талантів але мало процесіоналів. Професіоналізм дуже чітко зв’язаний з дисципліною, повагою до чужої праці/знань/досвіду, розуміння свого місця/ролі в команді тощо.
Яскравий приклад — це коли талановитий дизайнер робить картинку, яка суперечить бренд-буку — бо так краще. Йому бренд-бук не подобається, він обмежує його талант. Якраз це і є непрофесіоналізм. Краще коли у бренда послідовні (хоч і дещо посередні) візуальні комунікації, які одразу впізнаються. Аніж купа різноманітних але талановитих шматків творчості, за якою не впізнається бренд.
Хозяйке на заметку:
Kyiv Academy of Media Arts (KAMA) — специализированный образовательный проект, созданный для систематизированного обучения студентов творческим дисциплинам и подготовки к работе в рекламной и смежных индустриях. Основная программа обучения в Академии состоит из серии профильных курсов по четырем направлениям: арт-дирекшн, копирайтинг, стратегия и диджитал.
Весенний набор студентов по всем четырем направлениям продлится до 7 апреля 2014 года. Все детали на сайте Академии: http://www.k-a-m-a.com/