Авторизация

Вы можете авторизоваться с помощью:




Или как пользователь сайта AdMe.ua:



E-mail:       Пароль: Я не помню пароль!      


Если у вас нигде нет аккаунта, то, пожалуйста, зарегистрируйтeсь.



Проста, як усе геніальне!

05 сентября 2017

Нещодавно українського споживача приголомшила новина: улюблений бренд з суперечливою репутацією відкрив завісу таємничості і відповів на запитання «Як все ж таки робиться Мівіна?».

Нова упаковка заполонила усі міста країни, а герой ТВ-реклами, «мівіно-блогер», що досить мало знає про австралійську квоку, зате є досвідченим шанувальником Мівіни, — розповідав таємниці простого рецепту «геніальної» Мівіни.

Не зупиняючись на досягнутому, вже цього тижня бренд Мівіна за допомогою дбайливих рук Агенцій Zenith та THINKMcCANN підуть далі та дадуть можливість користувачам Інтернет самим приготувати Мівіну. Світ побачить новий інтерактивний сайт, що продовжить відкривати тему виробництва і перевірить, наскільки уважно споживачі слідкували за розповіддю «мівіно-блогера» на ТВ. Найуважніші ще й отримають подарунки*, а найскептичніші — додаткові аргументи на користь Мівіни.

«Наша сила — високі стандарти якості, за якими ми відбираємо інгредієнти для наших продуктів, а наша секретна зброя — гумор та вміння спілкуватись з нашою ЦА однією мовою» — говорить сміливий бренд менеджер ТМ «Мівіна», Альона Дегтяр.

«Нам завжди цікаво отримувати нові виклики від компанії Нестле, але можу сказати точно — це найфановіший перезапуск багатьох років. Ми і самі з радістю згадали смак студентських років і часто „надихались“ продуктом в процесі створення сайту» — ділиться акаунт директор Nestle в Агенції Zenith, Катерина Первухіна.

Отже, ви знаєте, що робити: www.mivina.ua і не забувайте слідкувати за «мівіно-блогером» на ТВ, адже поки ми робили сайт, він роздобув ще більше цікавих фактів про оновлену Мівіну

Клієнт — Nestle Ukraine
Тетяна Святенко — Group Brand Manager Instant Food & Flavor World
Альона Дегтяр — Senior Brand Manager Instant Food
Людмила Мунічева — Junior Brand Manager Instant Food
Катерина Крижановська — Communication and Marketing Excellence
Юрій Поліщук — Communication and Marketing Excellence

Агенція — Zenith
Марина Григоренко — Digital Director
Катерина Первухіна — Client Service Director
Анастасія Ливинець — Branded Content Director
Наталія Курінна — Branded Content Executive
Дмитро Паламарчук — Digital Manager
Евген Цивун — Media Planner
Лукаш Марія — Head of direction

Продакшн студія — D2
Креативна агенція — THINK McCANN


  • Следите за обновлениями AdMe.ua в вашей социальной сети: ВКонтакте или Facebook
Проста,  як усе геніальне!










Комментарии:
0
Никита Шлеин 14.09.17 07:46
Морковный пирог очень нежный и питательный!
https://wiki-me...
 










Рассылка креатива:

Рекомендуем