Авторизация

Вы можете авторизоваться с помощью:




Или как пользователь сайта AdMe.ua:



E-mail:       Пароль: Я не помню пароль!      


Если у вас нигде нет аккаунта, то, пожалуйста, зарегистрируйтeсь.



Творча концепція для "Мелодія" та "Морський Круїз"

26 июля 2018

«Мелодія» та «Морський Круїз» — це лінійка снек-крекерів, яка на сьогодні складається з п’яти позицій, виробник компанія «Грона». Перед студією ставилась задача створити загальну ідею продукту, назви для двох видів печива та, власне, сам вигляд крекерів та їх пакування. Стратегічний ринок збуту — це в першу чергу Україна, а також країни Сходу, Західної Європи та Північна Америка. Отже, творча концепція має бути зрозумілою споживачам різних континентів та поважати культурні особливості. Це якісний продукт за доступною ціною.

«В ході роботи найважливішим для нас було зробити цей проект особливим, попри типовий бриф: дуже широка цільова аудиторія, вимога буквально зобразити всі форми печива на пакуванні, витримати особливості масового ринку. Враховуючи всі компроміси ми шукали візуальну подачу, яка б ще ніколи не використовувалась. Фінальний дизайн поєднує пластилінові скульптури зі справжнім печивом. Згідно з нашими дослідженнями, така техніка в дизайні пакування їжі була застосована чи не вперше в світі. Тому цей проект можна вважати справді інноваційним. З самого початку замовник вагався, чи не буде пластилін переплутаний з їжею і чи не викличе це відразу у покупців. Проте, фінальний результат отримав схвальні відгуки навіть найбільш консервативних споживачів.»

Агенція: Студія графічного дизайну Юрка Гуцуляка
Творчий директор, дизайнер: Юрко Гуцуляк
Ілюстратор: Ольга Протасова
Копірайтер, координатор проекту: Зоряна Гуцуляк
Замовник: «Грона»


  • Следите за обновлениями AdMe.ua в вашей социальной сети: ВКонтакте или Facebook
Творча концепція для




















Рассылка креатива: