Новий візуальний стиль для COMFY від Banda
COMFY ніколи не боялися ризикувати. Вони випускали скажені ролики, які ніхто більше не наважився б зняти. Жартували, коли всі хотіли бути дуже серйозними. А ще завжди намагалися розмовляти по-людськи, а не «по-магазинівські».
Але поки комунікація COMFY була смілива та помітна, сам бренд жив у старому візуальному стилі. Брендинг був звичайним і беземоційним. В нього не було фірмових елементів і впізнаваних символів.
Новий брендинг повністю побудований на емоціях. В його основі — радість від покупки, від техніки, від нових крутих гаджетів. COMFY забрендували щастя і назвали це пуш.
«Новий фірмовий стиль — дійсно новий і фірмовим :) З Banda вийшло навіть яскравіше та крутіше, ніж ми собі уявляли», — Тетяна Корнієнко, Head of Marketing Communication в COMFY.
Ми називаємо це Пуш
Необхідно було створити символ, який зміг би передати емоції від нової покупки. Це відчуття, коли «ну що там, що там, відкривай» і «ого, як воно може». В нас вийшло і з’явився Пуш.
Пуш — це суперматеріал, який символізує щастя. Він робить бренд COMFY живим. З пуша можна робити будь-що, надавати йому будь будь-яку форму. З нього можуть з’являтися техніка, люди, мопси і взагалі що завгодно. Пуш може перетворюватися на персонажа та взаємодіяти з технікою: пилососити, смажити млинці чи танцювати з бумбоксом. Єдине, що не може пуш — не може не запам’ятатися.
Яскравіше, пушевіше
У новому стилі кольори COMFY стали більш яскравими. Ми дали їм назву — «Нестиглий абрикос» та «Пушовий». У співвідношенні 70/30 вони стали основою всіх макетів нового COMFY. Бренд став візуально «соковитим» і помітним.
Власнi шрифти
Також COMFY тепер має власні шрифти, розроблені спеціально для бренду. Тепер магазин не тільки яскраво виглядає, а й яскраво «говорить». У різних накресленнях, різного розміру та кольору — ви точно почуєте COMFY.
Credits
Comfy
Marketing director — Наталія Кошова
Brand manager and Head of Digital — Олександр Жиляєв
Head of Marketing Communication — Тетяна Корнієнко
Banda agency
Creative Director — Павло Вржєщ
Head of art — Єгор Петров
Chief Designer — Антон Іванов
Designer — Ілля Шульженко
Junior Designer — Слава Бондар
Art Director — Анна Ємельянова
Art Director — Марія Дмитрова
Copywriter — Роман Гурбанов
Senior Account Manager — Дарина Гаврилова
Innerspace
Дизайнер Шрифту — Кирило Ткачев
Комментарии: