Авторизация

Вы можете авторизоваться с помощью:




Или как пользователь сайта AdMe.ua:



E-mail:       Пароль: Я не помню пароль!      


Если у вас нигде нет аккаунта, то, пожалуйста, зарегистрируйтeсь.



Новий візуальний стиль для COMFY від Banda

30 марта 2018

COMFY ніколи не боялися ризикувати. Вони випускали скажені ролики, які ніхто більше не наважився б зняти. Жартували, коли всі хотіли бути дуже серйозними. А ще завжди намагалися розмовляти по-людськи, а не «по-магазинівські».

Але поки комунікація COMFY була смілива та помітна, сам бренд жив у старому візуальному стилі. Брендинг був звичайним і беземоційним. В нього не було фірмових елементів і впізнаваних символів.

Новий брендинг повністю побудований на емоціях. В його основі — радість від покупки, від техніки, від нових крутих гаджетів. COMFY забрендували щастя і назвали це пуш.

«Новий фірмовий стиль — дійсно новий і фірмовим :) З Banda вийшло навіть яскравіше та крутіше, ніж ми собі уявляли», — Тетяна Корнієнко, Head of Marketing Communication в COMFY.

Ми називаємо це Пуш

Необхідно було створити символ, який зміг би передати емоції від нової покупки. Це відчуття, коли «ну що там, що там, відкривай» і «ого, як воно може». В нас вийшло і з’явився Пуш.

Пуш — це суперматеріал, який символізує щастя. Він робить бренд COMFY живим. З пуша можна робити будь-що, надавати йому будь будь-яку форму. З нього можуть з’являтися техніка, люди, мопси і взагалі що завгодно. Пуш може перетворюватися на персонажа та взаємодіяти з технікою: пилососити, смажити млинці чи танцювати з бумбоксом. Єдине, що не може пуш — не може не запам’ятатися.

Яскравіше, пушевіше

У новому стилі кольори COMFY стали більш яскравими. Ми дали їм назву — «Нестиглий абрикос» та «Пушовий». У співвідношенні 70/30 вони стали основою всіх макетів нового COMFY. Бренд став візуально «соковитим» і помітним.

Власнi шрифти

Також COMFY тепер має власні шрифти, розроблені спеціально для бренду. Тепер магазин не тільки яскраво виглядає, а й яскраво «говорить». У різних накресленнях, різного розміру та кольору — ви точно почуєте COMFY.


Credits

Comfy
Marketing director — Наталія Кошова
Brand manager and Head of Digital — Олександр Жиляєв
Head of Marketing Communication — Тетяна Корнієнко

Banda agency
Creative Director — Павло Вржєщ
Head of art — Єгор Петров
Chief Designer — Антон Іванов
Designer — Ілля Шульженко
Junior Designer — Слава Бондар
Art Director — Анна Ємельянова
Art Director — Марія Дмитрова
Copywriter — Роман Гурбанов
Senior Account Manager — Дарина Гаврилова
Innerspace
Дизайнер Шрифту — Кирило Ткачев


  • Следите за обновлениями AdMe.ua в вашей социальной сети: ВКонтакте или Facebook
Новий візуальний стиль для COMFY від Banda










Комментарии:
0
mnevlom Медаль за 100 комментариев! 02.04.18 10:15
0
TonyWhite227 02.04.18 18:02
эм, ну такое
 
0
TripleManA Медаль за 100 комментариев! Медаль за 100 комментариев! Медаль за 100 комментариев! 09.04.18 16:35
А они че, заставок Нового Канала пересмотрелись? Что-то в цвета сильно зашли.

Ну и помимо половой тряпки, я такой стиль уже тоже где-то видел.

За шрифт - ок. За все остальное - ну такое.
 










Рассылка креатива: