Авторизация

Вы можете авторизоваться с помощью:




Или как пользователь сайта AdMe.ua:



E-mail:       Пароль: Я не помню пароль!      


Если у вас нигде нет аккаунта, то, пожалуйста, зарегистрируйтeсь.



Новий бренд ВДНГ

30 июня 2016

У Києві представили новий бренд для ВДНГ розроблений Banda Agency.

Тепер комплекс офіційно називається ВДНГ (раніше «Виставковий комплекс» Експоцентр України«); він займає територію в 286 гектар, на яких розташовані 180 будинків, серед яких і пам’ятники архітектури.

Новий логотип ВДНГ використовує символіку колон, які часто зустрічаються в архітектурі будівель комплексу.

Навіщо #reinventВДНГ?

По всьому світу технологічні парки, креативні кластери, інноваційні центри, навчальні центри виникають на місці колись потужних, а тепер занедбаних заводів, ангарів, фабрик. ВДНГ — саме такий об’єкт, який, не дивлячись на свій величезний потенціал, не витримав зміни часів і тому потребує переосмислення та нового дихання.

Зрозуміло, що новий ВДНГ став потребувати переосмислення його як бренду. Головним завданням та викликом у створенні нового бренду ВДНГ було не перекреслити все, що було до цього, а зберегти історичну та візуальну автентичність комплексу та доповнити їх новим баченням, створивши потужний емоційній зв’язок з аудиторією. Новий ВДНГ — це особливе місце, і воно заслуговує на свій особливий візуальний стиль.


НОВИЙ БРЕНД

Чому нове лого виглядає саме так?

Перше, що бачить людина, коли потрапляє на ВДНГ, — це головний павільйон з колонами. Тому саме його ми взяли за основу нового знаку. «Ми любимо колони, вони одразу впадають в око; в них є щось вражаюче та сильне. Ніде в Києві нема стільки колон, як на ВДНГ», — розповідає креативний директор Banda Agency Павло Вржещ.

Архітектурний обрис головного павільйону дуже легко впізнати, навіть якщо зобразити його у дуже спрощеному вигляді. Якщо ти побачиш його, то одразу зрозумієш, про що йде мова. До того ж, колони додають логотипу відчуття того, що саме таким він і має бути, адже вони є тим елементом, який легко впізнати та пов’язати з ВДНГ з першого погляду.


Фірмовий стиль

Наш фірмовий стиль побудований на унікальній та легко впізнаваній рисі ВДНГ — колоні, що трансформується у лаконічну плашку. Це дозволяє нам говорити неповторною та яскравою візуальною мовою.

Фірмова плашка лише з першого погляду здається невигадливою та простою. Насправді, її лаконічність дозволяє, не обмежуючи уяви, використовувати її будь-яким чином і для будь-яких цілей.

Плашки — це певного роду конструктор, який легко пристосовується до нових змістів, дозволяючи розповідати про події та новини ВДНГ в унікальній візуальній інтонації.

Фірмова продукція

Ми створюємо речі, які не будуть лежати на останній полиці шафи. Ми хочемо радикально переосмислити мерчендайзинг, його якість та стиль. Це речі, які хочеться носити, які підкреслюють погляди та інтереси того, хто їх купує. Ми створюємо речі, про які хочеться запитати, коли побачиш їх у випадкового перехожого.


Стиль спілкування

На додаток до нової візуальної системи, ми також працюємо над тим, щоб у нового ВДНГ був свій, неповторний та виразний голос. Інтонація, з якою ми звертаємось до гостей та майбутніх відвідувачів ВДНГ, дає всім зрозуміти, що ми відкриті для всіх і для кожного. Ми віримо в те, що можна робити краще, працювати краще, жити краще. Ми сповнені оптимізмом і хочемо ділитися і заряджати ним усіх наших гостей.
Не відкладати момент, змінювати своє життя, втілювати свої мрії, змінювати світ — ось про що говорить новий ВДНГ.

Сезони на ВДНГ

ВДНГ має величезну перевагу: комплекс відкритий незалежно від сезону, і навіть у найдощовий день тут є чим зайнятися. Це означає, що ми здатні приваблювати відвідувачів на постійній основі.

Тому кожен сезон є вдалою можливістю для комунікації, яка буде нагадувати про те, скільки нового і приємного готує ВДНГ на кожну пору року. Ми віримо, що кожен сезон — прекрасний і неповторний, тому ми створюємо для кожного з них свою індивідуальність, стиль і окрему промо-кампанію. Такий підхід дає нам привід постійно бути на слуху, показуючи, що на ВДНГ кожен завжди може знайти для себе щось нове незалежно від температури та кількості опадів.


Рекламна кампанія

Ця рекламна кампанія, без перебільшення, є першою рекламною кампанією для ВДНГ. Тому дуже важливим було створити для ВДНГ свій, неповторний візуальний стиль та голос.

У цій кампанії ми хочемо не просто рекламувати ВДНГ — ми хочемо говорити про оптимізм, про бажання діяти, про сміливість змінювати та змінюватись.
«Давайте» — це не просто слово. Це заклик до створення нових спогадів і наповнення життя яскравими змістами. Це філософія, якою живе новий ВДНГ і якою він пропонує дихати своїм гостям. Це суть нового бренду, яка встановлює сильний емоційний зв’язок і резонує з усіма, хто зустрічається з ним в найрізноманітніших ситуаціях.


Бренд у просторі

Для того щоб зробити ВДНГ улюбленим місцем, ми працюємо над тим, щоб простір комплексу був виразним, таким чином створюючи і доповнюючи неповторну атмосферу ВДНГ.

Яскраві елементи та інсталяції покликані створювати унікальне відчуття простору. Завдяки своїй інтерактивній сутності, інсталяції не просто доповнюють наявний простір — вони наповнюють його особливою магією присутності і вдихають нову енергію у старі локації. Вони як складова оточення радикально змінюють сприйняття будь-якого контенту, привертаючи око та концентруючи увагу на важливому.

На ВДНГ знайдеться місце для всього і для всіх. Для того щоб гостям було легше знайти саме те, що потрібно, ми розробили навігацію та лаконічну систему знаків, кожен з яких відповідає за певні зони комплексу. Завдяки простоті цієї системи, дуже легко створити новий знак для нового місця, якщо виникне така потреба.

Книга про новий бренд

Як би досконало ми все не продумали та не прописали, на ВДНГ будуть проходити сотні заходів, і сотні дизайнерів будуть взаємодіяти із брендом та створювати свої промо-матеріали.Ми не можемо все передбачити та прописати усі правила. Однак, ми можемо надихнути та показати приклад.

Ми підготували книгу про новий бренд ВДНГ. Вона відрізняється від класичних бренд-буків тим, що це не збірник правил та інструкцій — це історія бренду та наше бачення того, яким він має бути. Ця книга не про закони роботи із брендом — ця книга про натхнення. Адже ми хочемо, щоб кожен дизайнер, PR-менеджер, SMM-фахівець закохався в новий ВДНГ так само, як і ми. Саме так ми можемо бути впевнені, що він зробить все так, як це має бути. І цілком можливо, він зробить це навіть краще за нас.

Подяки
Команда Banda Agency:
Антон Іванов
Павло Вржещ
Єгор Петров
Ярослав Сердюк
Анна Гончарова
Настя Бурганова
Евгеній Головатенко

Особлива подяка гурту Даха Браха за прекрасну пісню «Baby», яка зробила відео-маніфест нового ВДНГ таким теплим та затишним.


  • Следите за обновлениями AdMe.ua в вашей социальной сети: ВКонтакте или Facebook
Новий бренд ВДНГ









Ранее по теме:
Темы:

Дизайн

,

Фирменный стиль

,

ВДНХ

,

banda


Комментарии:
0
Maksim Sk 30.06.16 12:14
отлично!
 
0
Mila Bedrenets 01.07.16 10:38
Круто очень
 
1
Miss Parker Медаль за 100 комментариев! Медаль за 100 комментариев! Медаль за 100 комментариев! 01.07.16 18:36
кинули клиенту 9 палок
 
0
David Gor 04.07.16 11:53
Отлично.
Что б там кто не говорил.
 
0
muruzov 07.07.16 20:18
Самая сильная работа в брендинге за последнее время.
 
1
Volodymyr Semenyuk 28.07.16 17:06
Но зачем в качестве главной картинки Москва?
 
0
Lexx Tom 16.11.16 12:04
намек на то что бабосики на бренде отмыли так же как и в Москве. могли бы уже не стеснятся и сразу взять картинку с гугла для лого
 
0
Andriy Makarevych 01.02.17 23:06
Было бы что отмывать. Банда за этот проект вообще ничего не получили.
 
1
Vadym Khmyrov 04.11.16 12:59
Советский Союз нерушимых республик напоминает ))
 










Рассылка креатива:

Рекомендуем