Авторизация

Вы можете авторизоваться с помощью:




Или как пользователь сайта AdMe.ua:



E-mail:       Пароль: Я не помню пароль!      


Если у вас нигде нет аккаунта, то, пожалуйста, зарегистрируйтeсь.



NAMU. Новий брендинг Національного художнього музею України

20 декабря 2018

Українське мистецтво варте значно більшої уваги, ніж отримує сьогодні, а майже за кожним твором в експозиції музею криється історія, гідна серіалу для Netflix.

Ребрендинг музею — це не лише зміна картинки. Оновлення в NAMU почалися задовго до нової айдентики. Сьогодні розвитком музею опікується нова команда професіоналів, які точно знають, що таке добре і як це добре втілити в реальність.

Спочатку вони привчили себе, а потім поставили за мету привчити країну називати Національний художній музей України — NAMU — National Art Museum of Ukraine. Адже коли ти маєш що розповісти світу про свою історію й мистецтво, то й робити це варто мовою світу.

«В якийсь момент ми зрозуміли, що робимо не просто айдентику музею, ми робимо бренд для всього українського мистецтва» — Ольга Балашова, заступниця генеральної директорки NAMU з питань розвитку

Ми створили персональний шрифт Національного художнього музею України — Namu Font.

Namu Font існує у дев’яти варіаціях накреслення, кожна з яких представляє певну епоху розвитку українського мистецтва — від початку 16 століття і до сьогодні. Таким чином, будь-яка експозиція, або подія в NAMU може мати власний вид накреслення логотипу — той, що відповідатиме певному історичному відрізку. Останнє ж накреслення — це сукупність усіх варіацій, симбіоз культурних періодів та стилів, він і є основою нової айдентики NAMU.

Namu Font залишиться у вільному доступі для всіх охочих.

Новий логотип NAMU перетворюється на тло для персонажів картин, скульптур та інших експонатів музею. Висуваючи на передній план персонажів із знакових творів українського мистецтва, ми ніби знайомимо публіку з героями, підкреслюючи їхню унікальність, красу і позачасову актуальність.
Фактично ми зробили нову айдентику NAMU суто з українського мистецтва.

Власне, у цьому і полягає історія NAMU: це він, музей спостерігає за кожною мистецькою легендою, за доленосними подіями, складними періодами та часами розквіту.

Він був там завжди і, ми думаємо, буде ще стільки ж.

Banda
Creative Director — Павло Вржещ
Head of Art — Єгор Петров
Strategy Director — Ярослав Сердюк
Strategist — Ганна Боса
Chief Designer — Антон Іванов
Senior Designers — Віктор Лондон
Designers — Слава Бондар, Даша Левчук, Ілля Шульженко
Junior Designer — Олексій Прилипка
Motion Designer — Ганна Ємельянова
Exposition Designer — Євген Величев
Art Director — Ілля Почкун
Copywriter — Марина Чернявська
Account Manager — Аліна Мегидь

Type Designer — Дмитро Растворцев


NAMU
Генеральна директорка — Юлія Литвинець
Заступниця генеральної директорки з питань розвитку — Ольга Балашова
Головна зберігачка — Ганна Вівчар
Заступниця генеральної директорки з виставкової та міжнародної діяльності — Юлія Гнат
Завідувачка відділу зв’язків з громадськістю — Валентина Клименко
Старша наукова співробітниця — Лідія Аполлонова

Щиро дякуємо Максиму Сікаленку за музику, написану спеціально для відеокейсу, студії «Біла мураха» та художниці Юлії Беляєвій за допомогу в підготовці 3D.


  • Следите за обновлениями AdMe.ua в вашей социальной сети: ВКонтакте или Facebook
NAMU.  Новий брендинг Національного художнього музею України









Ранее по теме:
Темы:

Дизайн

,

Фирменный стиль

,

NAMU

,

banda

,

Развлечения и досуг












Рассылка креатива:

Рекомендуем