Як робити селфі
У новій рекламній кампанії для сорбенту Eliminal Gel рекламісти стверджують, що фотофільтри більше не потрібні жінкам для селфі.
Тому що препарат діє на шкіру зсередини, очищує та повертає їй красу.
Про це розповідає яскрава історія чотирьох подруг, що зустрілися для шопінгу та розваг.
В основі комунікаційної стратегії лежить жіночий інсайт про те, що жінка використовує будь-які засоби, щоб здаватися привабливішою. Натомість Vandog Agency запропонував жінці за допомогою препарату Eliminal Gel стати дійсно привабливою з чистою шкірою, що не потребує редагування фоток.
«Сама ідея і формат реалізації проекту — нестандарт для фарм препаратів. Ми не обирали шлях налякати жіночу аудиторію , натомість Vandog Agency запропонував в органічній формі комунікувати ідею догляду за своєю красою з допомогою продукту Еліміналь гель . Ідея селфі та сценарій настільки близькі до дівчачих внутрішніх відчутів, що уся команда працювала на підйомі . Очікуємо успішної конверсії в результатах», — розповідає маркетинг-директор Орісіл-фарми Наталія Кіщак
Vandog Agency:
Ірина Мєтньова — креативний директор
Андрій Горовий — екаунт-менеджер
Павло Романюк — молодший арт-директор
Orisil Pharma:
Наталія Кіщак — маркетинг-директор
Максим Кіщак — генеральний директор
Vitamin Production: Віталій Соболевський
Режисер : Юрій Ковальов
Комментарии: