Авторизация

Вы можете авторизоваться с помощью:




Или как пользователь сайта AdMe.ua:



E-mail:       Пароль: Я не помню пароль!      


Если у вас нигде нет аккаунта, то, пожалуйста, зарегистрируйтeсь.



Вся правда про татусів

02 июня 2016

«Моршинська» звернулась до мільйонів татусів у своїй новій рекламній кампанії «Будь у формі з Моршинською!».

Знімальним процесом керувала дивовижна шотландська режисерка Джекі Одні, яка не тільки має Канського лева за рекламну режисуру, але й знає як зробити знімальний майданчик магічним та затишним місцем для всіх. Очима Джекі на знімальному майданчику був новозеландський оператор Деніел Трапп, який працював з Nike, Ralph Lauren, Phillips, а також знімав кліпи для Kasabian, Duran Duran та Jake Bugg.

Світлана Кузавова, директор із маркетингу IDS Borjomi Ukraine:
«Ця кампанія є логічним розвитком позиціонування, заснованого на інсайті „Ти відчуваєш — інші бачать“. Aдже бути татом — велике щастя і щоденний виклик, що передбачає постійні перевтілення: зараз ти — рок-зірка, а через хвилину — футболіст чи навіть принцеса! Тато завжди повинен бути у формі та готовим до будь-яких поворотів. А з „Моршинською“ ви завжди у формі, тому що вона має ідеально збалансований мінеральний склад, що забезпечує правильну роботу організму та допомагає підтримувати бажану форму щодня».

Ярослав Сердюк, директор зі стратегії Banda Agency:
«Моршинська — вода, яка підходить кожному і допомагає щодня залишатись у формі. Кампанія мала на меті представити Моршинську у новому образі та залучити нову аудиторію. Не треба проводити досліджень, щоб знати, що жінки-мами купують воду більше за чоловіків-татусів. Але у рекламі вже так багато мам, що ми вирішили їх зовсім не показувати, — і створили кампанію повністю про татусів та їхніх дітей. Яка мама зможе пройти повз таких кадрів? До того ж, кому як не татові потрібно бути у формі щодня. Ми довго обирали режисера серед жінок, для того щоб нова історія Моршинської, де головні герої — чоловіки та діти — була створена саме жінкою. І дуже вдячні Джекі за її роботу та британський гумор».

IDS Borjomi Ukraine:
Директор із маркетингу — Світлана Кузавова
Бренд-менеджер — Поліна Івєршень
Молодший бренд-менеджер — Євгенія Михайленко

Banda agency:
Креативний директор — Павло Вржещ
Директор зі стратегії — Ярослав Сердюк
Head of Art — Єгор Петров, Антон Колотило
Копірайтери — Аня Гончарова, Анастасія Бурганова
Акаунт-директор — Марія Кошелєва
Акаунт-менеджер — Євгенія Дворецька

Electric Sheep Film:
Режисер — Джекі Удні
Виконавчий Продюсер — Андрій Копоц
Продюсер — Микола Сокальський
Оператор-постановник — Деніел Крепп
Камера — Микола Єфименко
Кастинг Директор — Євжена Штучка
Стиліст — Аніта Жиргалова
Режисер монтажу — Олександр Чорний
Колорист — Артем Стретович

Post-production: Terminal FX
SFX: Propeller studios


  • Следите за обновлениями AdMe.ua в вашей социальной сети: ВКонтакте или Facebook
Вся правда про татусів









Ранее по теме:
Темы:

Реклама

,

Креативная лента

,

ТВ-реклама

,

Моршинская

,

Безалкогольные напитки

,

banda


Комментарии:
0
Miss Parker Медаль за 100 комментариев! Медаль за 100 комментариев! Медаль за 100 комментариев! 02.06.16 18:14
Хороший ролик
 
1
CrDiz 03.06.16 21:51
Прекрасный ролик.
Только почему-то в конце просится слоган "папа может" и лого останкино
 
1
2112 Звезда за 500 комментариев! Медаль за 100 комментариев! 07.06.16 13:33
Очень хороший ролик, лучше Мокрого Деда и правильнее.
Хотя похож на тему "папа может", это правда.
 










Рассылка креатива: