Авторизация

Вы можете авторизоваться с помощью:




Или как пользователь сайта AdMe.ua:



E-mail:       Пароль: Я не помню пароль!      


Если у вас нигде нет аккаунта, то, пожалуйста, зарегистрируйтeсь.



Весна, дива та любов

03 мая 2018

Banda розробило нову комунікаційну стратегію та рекламну кампанію для Helen Marlen

25 років тому з’явився перший магазин мережі Helen Marlen. Це вони привезли в Україну перші легендарні бренди одягу та взуття і це вони розповіли нам, що ж взагалі відбувається в світі моди. Але складно бути сучасним, коли ти досвідчений і пишаєшся великою історією.

Привід ще раз закохатися в себе

Виправляти ситуацію ми почали з нової стратегії. Потрібно було зрозуміти, для кого це, кому це потрібно і що ми можемо запропонувати.

За час існування Helen Malen розуміння модного змінилося. Тепер брендовий одяг — це вже не броня, не спосіб відповідати певному статусу або кричати світові «Гля, у мене є гроші». Тепер це в першу чергу про свідомий підхід, любов до себе. Це мова, якою людина розмовляє із суспільством.

На одній із фокус-груп ми почули фразу: «Одяг робить мене мною» — і це було дуже схоже на ту правду, яку ми шукали. Сьогодні брендовий одяг обирають не за його ім’я, а за власні відчуття в ньому.

Так ми сформулювали комунікаційну стратегію: Helen Malen — місце, де ти знаходиш себе

Тут, в Helen Malen є одна велика мета: зробити так, щоб кожен знайшов себе. Знайшов себе в улюбленій справі, в хоббі, в подорожах, маленьких щоденних ритуалах, навіть в банальних прогулянках улюбленим містом. Але тут, як ніде, знають, що щиро знайти себе, відчути власну силу та задоволення від життя можна лише коли дійсно подобаєшся собі. Адже подобатися собі можна різним: серйозним, смішним, спортивним, сонним, будь-яким. Головне — внутрішнє відчуття. А поруч на цьому шляху до себе завжди буде Helen Malen, де підкажуть, порадять і підтримають у будь-якому виборі.

Весна трапляється

Залишилося про все це розповісти. Підготовка кампанії була запланована на весняний сезон. І що б там не відбувалося за вікном, стало зрозумілим, що насправді весна трапляється не у календарі, а всередині нас самих. А відбувається це саме тоді, коли подобаєшся собі.

Коли ти знайшла саме ту сукню, що сидить ідеально, що відповідає настрою, в якій один погляд у дзеркало — і ти вже закохуєшся в себе, а все навколо сповнюється маленькими і великими дивами, відповідаючи на твій настрій.

І навіть коли на вулиці завірюха, дощ, а сонце пішло у довгострокову відпустку -
«Коли подобаєшся собі, весна трапляється».

Так у Helen Malen з’явилася головна ідея кампанії і серія рекламних роликів про найважливіше почуття — любов до себе та маленькі і великі дива, які народжує ця любов.


Helen Marlen
Chief Marketing Officer — Кирил Попов-Черкассов
Marketing & PR Department — Олександра Бородина

Banda
Creative director — Павло Вржещ
Strategy director — Ярослав Сердюк
Head of art — Єгор Петров
Strategist — Юлія Мокан
Art directors — Маша Дмітрова, Юра Кузнєцов
Copywriters — Марина Чернявська, Рома Гурбанов
Senior account manager — Женя Дворецька

Viter
Director — Yegor Petrov
DoP — Vlad Fishes
Executive Producer — Pavlo Dyachenko
Producer — Nadia Pozharskaya
1st AD — Vadim Yuzba
Style — Venya Brykalin
Make up — Sveta Rymakova
Hair — Julia Stets
Cast — Anna Setarova, Alyona Osmanova, Valeriya Dymova, John Bright
Set decorator — Max Nimenko
Equipment — Illuminator Film Service
Sound -Baker Street Sound Studio
Editor — Alexander Legostaev
Colorist — Olya Korzhinskaya, Olga Babych


  • Следите за обновлениями AdMe.ua в вашей социальной сети: ВКонтакте или Facebook
Весна, дива та любов




















Рассылка креатива: