Своє. Рідне.
Ми, українці, багатогранні і неповторні.
Ми винахідливі і працьовиті, самі організуємося для спільної справи, розуміємо один одного, підставляємо міцне плече і не проходимо мимо, якщо бачимо, що комусь потрібна допомога. Завдяки загальним рисам в кожному землякові впізнаємо себе. Це нас об’єднує і робить рідними. Ми українці, і ми «своєрідні».
«Своєрідні» — назва іміджевої кампанії для запуску безалкогольного бренда «О» ПАТ «Оболонь». Кампанія створена агентством MullenLowe Adventa і складається з трьох роликів-історій.
Також агентство MullenLowe Adventa створило три нових ролики для пива «Оболонь» на підтримку платформи «Пиво твоєї Батьківщини».
Кожна історія — це поетична замальовка про національну ідентичність українців. Сюжети відверті, чесні та без купюр — це життя як воно є.
Клієнт — «Оболонь»
Заступник директора з маркетингу ринку пива — Роман Осадченко
Старший бренд-менеджер — Сергій Дорогань
Креативне агентство — MullenLowe Adventa
Креативний директор — Олексій Дьомін
Старший арт-директор — Світлана Болдирєва
Арт-директор — Володимир Кирилюк
Копірайтер — Володимир Литвинов
Старший стратег — Юлія Килячус
Клієнт-сервіс-директор — Жанна Сидорська
Продюсер — Іван Гончарук
Акаунт-директор — Ірина Деняк
Production house — Gvardiya
Режисер — Андрій Гньот
Оператор — Сергій Михальчук
Виконавчий продюсер — Олег Кошовий
Керівник продакшена — Борис Киричок
Лінійний продюсер — Олена Кравченко
Постпродакшен — A.Steroid
Саунд-дизайн — Baker Street
Комментарии: