Авторизация

Вы можете авторизоваться с помощью:




Или как пользователь сайта AdMe.ua:



E-mail:       Пароль: Я не помню пароль!      


Если у вас нигде нет аккаунта, то, пожалуйста, зарегистрируйтeсь.



Новий шлях Боржомі

22 мая 2017

Понад 120 років тому люди почали користуватися цілющими властивостями вулканічної води «Боржомі».

Важко знайти людину, яка не знає, яку воду потрібно випити на ранок після гучної вечірки або ситної вечері. «Боржомі» фактично став першим брендом, що спадає на думку, коли згадуєш про користь мінеральних вод, та навіть увійшов до історії у складі всім відомої приказки.

Новий шлях старого бренду

«Імідж „Боржомі“ як цілющої води справно працював протягом довгого часу, однак сьогодні бренд відчуває потребу дещо змінити та розширити цей образ, додавши до нього емоційну складову. Тож головним завданням кампанії було доповнити вже усталену асоціацію з функціональними властивостями цього легендарного продукту більш емоційним сприйняттям, одночасно залишивши за брендом силу його походження та унікального складу».
Оксана Панкина, Маркетинг менеджер IDS Borjomi International

Від корисної води — до стилю життя

Минулі комунікаційні стратегії «Боржомі» мали досить раціональний характер та загалом базувалися на простій формулі: коли дозволив собі трохи більше, ніж завжди, — ще один коктейль, опівнічну піццу або скуштував щось незвичне — випий «Боржомі», і тобі одразу полегшає. Нова кампанія має на меті дещо змінити та розширити такий образ бренду, перетворивши «Боржомі» з води «після чогось зайвого» на воду, яка супроводжує тебе під час та перед особливими, незабутніми, важливими та надихаючими моментами.

Все просто: найкращі моменти в житті зазвичай трапляються несподівано, а завдяки вулканічній силі «Боржомі» ти готовий до них завжди, тому що тобі нічого не заважає. Таким чином «Боржомі» переходить на нову для себе територію lifestyle: вода, яка завжди з тобою для здорового та щасливого стилю життя.

Мільйони років для цієї миті

Основним завданням, яке виникло під час підготовки нової комунікаційної стратегії, було пов’язати багату історію «Боржомі» із особливими митями, які відбуваються тут і зараз. Так виниклa основна ідея нової комунікації: «Мільйони років для цієї миті». Адже ми знаємо, що вода «Боржомі» проходить багаторічний шлях із глибин землі через вулканічні породи до пляшки не просто для того, щоб опинитись на полиці супермаркету. «Боржомі» чекає мільйони років, сповнюючись силою вулкану, щоб розділити з тобою твоє сьогодні, в якому так багато особливих моментів — від приємних дрібниць до чогось справді важливого та великого. Цю думку було втілено в новому слогані: «Живи із силою вулкану». Своєю новою кампанією «Боржомі» нагадує, що насолоджуватися життям — дуже легко. Особливо, коли з тобою сила вулкану.

IDS Borjomi
Директор з розвитку бізнесу та маркетингу IDS Borjomi International — Наталя Матусевич
Маркетинг менеджер IDS Borjomi International — Оксана Панкіна
Бренд менеджер TM Borjomi — Олена Куваєва
Комерційний директор IDS Borjomi Georgia — Леван Хуродзе
Директор з маркетингу IDS Borjomi Georgia — Давід Гелашвілі

Banda agency
Creative director — Павло Вржещ
Strategy director — Ярослав Сердюк
Head of Art — Єгор Петров
Art Director — Марія Дмітрова
Copywriter — Анастасія Бурганова
Account director — Настя Гузова

2332
Director — Charlie Robins
DoP — Simon Turnbull
Executive Producer — Sasha Cherniavsky
Producer — Maria Fabro
Editor— Юра Резніченко
Сomposer — Діма Сніжко
Post Production — Cinnamon VFX
Sound — Propeller Studio
Photographers — Віталій Юрасов, Мітя Прохоров


  • Следите за обновлениями AdMe.ua в вашей социальной сети: ВКонтакте или Facebook
Новий шлях Боржомі




















Рассылка креатива: