Моя улюблена ковбаса. Ні, моя
Banda Agency та «Бащинський» намагаються виміряти любов у новому ролику для ковбаси «Олів’є».
Бутерброд з ковбасою — це просто смачно і нема тут чого вигадувати. Варена ковбаса — це не про рецептуру, натуральність чи особливі добавки. Вона про любов, яку неможливо пояснити, виміряти чи перемогти. А коли ты любиш щось насправді — ти готовий заради цього на все.
Герої нового ролика Banda Agency для ковбаси Олів’є від «Бащинського» намагаються визначити, хто з них любить ковбаску більше. В ім’я любові опадають вуса і плачуть діти.
Так до сосиски-рятівниці додалася ковбаса-улюблениця. Banda зберегла кумедний стиль, працюючи над другим продуктом бренду.
TM «Бащинський»
Керівник підрозділу МКВ: Михайло Борисович Бащинський
Національний менеджер з трейд-маркетингу: Євгенія Родіна
Banda agency
Креативний директор — Павло Вржещ
Директор зі стратегії — Ярослав Сердюк
Head of Art — Єгор Петров
Копірайтер — Аня Гончарова
Молодші копірайтери — Артем Лисак, Настя Бурганова
Акаунт директор — Аня Ольховець
Electric Sheep Film
Режисер — Іван Сауткін
Оператор — Дмитро Максименко
Виконавчий Продюсер — Андрій Копоц
Продюсер — Микола Сокальський
Режисер монтажу — Олександр Чорний
Колорист — Артем Стретович
Комментарии: