Авторизация

Вы можете авторизоваться с помощью:




Или как пользователь сайта AdMe.ua:



E-mail:       Пароль: Я не помню пароль!      


Если у вас нигде нет аккаунта, то, пожалуйста, зарегистрируйтeсь.



Мій банк. Моя країна

09 июля 2015

Маркетингова компанія Fedoriv.com розробила нове позиціонування для державного банку «Ощадбанк»

Виклик:
Проте над банком, який реально почав змінюватися, впроваджуючи сучасні технології та відкриваючи інноваційні відділення, висіла тінь ощадкасового минулого. До того ж керівництву Ощаду почали закидати докори щодо недоцільності будь-яких додаткових витрат у важкий для країни час військового протистояння. Необхідно було пояснити критичну необхідність внутрішніх змін банку та долучити до них усю країну.

Новий рівень зростання:
Ми розробили позиціонування, в основі якого лежить просте стратегічне твердження: «банк — це країна». Ми розуміли, що державний банк не може говорити з людьми мовою високобюджетних відеороликів та численних дорогих постерів. Нашим головним завданням було прибрати зайве та відкритися людям. Ми розчистили від сміття усю систему візуальної ідентичності, позбулися дубка-відсотка, залишили в логотипі тільки охайний шрифт та помістили в нього ключовий дескриптор «Мій банк. Моя країна». Ми додали сонця до традиційного темно-зеленого забарвлення Ощаду, фактично пропустивши через зелений фільтр національний прапор України. Замість безлічі хаотично розкладених у відділеннях роздаткових матеріалів ми сформували єдине фінансове меню. Ми запустили на каналі YouTube ОщадТВ, аби постійно звітувати перед акціонерами та вкладниками. Важливим комунікаційним рішенням для Ощаду була відмова від традиційної реклами та робота в жанрі документалістики. Це означало: жодних акторів, дорогих декорацій, закордонних режисерів та голлівудських бюджетів у всіх роликах від імені банку. Тільки справжні люди з реального життя. Виявилось, такий тон розмови працює: двосерійна комунікація «бережіть добро» на підтримку акційного депозиту «Писанка» за місяць принесла більше шести мільярдів прибутку. А великий інтерактивний проект про добро «Яйки-сподівайки» під час великодніх свят став легендою українського Інтернету.


  • Следите за обновлениями AdMe.ua в вашей социальной сети: ВКонтакте или Facebook
Мій банк. Моя країна









Ранее по теме:
Темы:

Реклама

,

Креативная лента

,

ТВ-реклама

,

Ощадбанк

,

fedoriv.com

,

Банковские услуги

,

финансовые услуги


Комментарии:
0
GULYAJPOLE 09.07.15 12:20
Возможно, реклама действительно хорошо сработала. Но по отчету банка это незаметно. Депозитный портфель Ощадбанка за 1 квартал похудел на 105 млн гривен и $39 млн.

http://hubs.ua/...

Но к Эффи готовитесь нормально! За госбабло.
 
0
Miss Parker Медаль за 100 комментариев! Медаль за 100 комментариев! Медаль за 100 комментариев! 09.07.15 14:44
ролик про кофейню, а депозит писанка...
 










Рассылка креатива:

Рекомендуем




Рекомендуем