Авторизация

Вы можете авторизоваться с помощью:




Или как пользователь сайта AdMe.ua:



E-mail:       Пароль: Я не помню пароль!      


Если у вас нигде нет аккаунта, то, пожалуйста, зарегистрируйтeсь.



Mazda представила власний клас автомобілів

14 января 2019

В категорії позашляховиків багато повідомлень про простір, зручність або безпеку.

Це створює приємний фон очевидної комунікації. Конкуренти говорять про раціональні переваги автомобілів, наче по самому позашляховику не видно, що у нього високий кліренс або підвищена прохідність.

Завданням кампанії було об’єднати моделі СХ3, СХ5, СХ9, які купують абсолютно різні цільові.

Але в Michurin вирішували не об’єднувати автомобілі за стандартними характеристиками, приєднуючи Mazda до сірої маси. Тому рішення — красовери, власний клас автомобілів Mazda. Це лінійка красивих кросоверів з найпрекраснішою помилкою у категорії.


  • Следите за обновлениями AdMe.ua в вашей социальной сети: ВКонтакте или Facebook
Mazda представила власний клас автомобілів









Ранее по теме:
Темы:

Наружная реклама

,

Реклама

,

Креативная лента

,

MAZDA

,

Автомобили












Рассылка креатива:

Рекомендуем