Авторизация

Вы можете авторизоваться с помощью:




Или как пользователь сайта AdMe.ua:



E-mail:       Пароль: Я не помню пароль!      


Если у вас нигде нет аккаунта, то, пожалуйста, зарегистрируйтeсь.



Матриця від ТМ "Мівіна"

14 ноября 2017

У відповідь на численні прохання своїх споживачів, компанія Nestlе вирішила випустити солодку вермішель «Мівіна Фруктель» зі смаками банана та полуниці, яка на початку 2000-х була таким собі хайпом серед молоді.

У рамках рекламної кампанії «Мівіна» разом із креативним агентством THINKMcCANN зняли ролик-алюзію на відомий у ті ж 2000-ні фільм «Матриця». У новому ролику актор, схожий на суворого Морфея, пропонує Новенькому зробити вибір — ніжність бананового смаку чи солодкий смак полуниці.
Але в рекламі не все діється за кінематографічним сценарієм, адже «Коли мова йде про „Мівіну Фруктель“ з молоком, неможливо обрати одну».
Тож ідіть слідом за білим кроликом... Заливайте «Мівіну Фруктель» молоком і дивіться ролик-алюзію на фільм «Матриця».

Команда проекту:

Client: Nestlé Ukraine
Олена Харитонова — Business Executive Officer
Аліна Божнюк — Brand Manager BU Culinary
Людмила Мунічева — Junior Brand Manager BU Culinary

Agency: THINKMcCANN
Юлія Сторчак — Creative Group Head
Мар’ян Шум — Art Director
Валерія Бабко — Copywriter
Юрій Склярук — Producer
Ганна Бобіна — Account Director

Production: LIMELITE
Віктор Масляєв — Director
Дмитро Бондаренко — DOP/Director
Василь Белоусов — 1st AD
Даша Андрущенко — Executive Producer
Анастасія Іващук — Line Producer
Олексій Велічко — Art Director
Інна Чумаченко — Stylist


  • Следите за обновлениями AdMe.ua в вашей социальной сети: ВКонтакте или Facebook
Матриця від ТМ









Ранее по теме:
Темы:

Реклама

,

Креативная лента

,

ТВ-реклама

,

Мивина

,

THINK! McCann Erickson


Комментарии:
1
zloy Звезда за 500 комментариев! 14.11.17 19:12
Тейблтоп часть убога, простите..
 










Рассылка креатива:

Рекомендуем