Кто хочет стать коррупционером?
Cheil Ukraine создало социальную рекламную кампанию для «Transparency International Украина»
Шикарные авто, бирки именитых брендов, дорогие рестораны — все, что так манит своим лоском «обычных» людей, вполне вероятно является следствием коррупционных действий. Поэтому, в очередной раз, увидев гламурную жизнь в контрасте с серой городской рутиной, следует не завидовать ей, а противодействовать.
«Україна — дуже специфічна країна. Люди жаліються на корупцію, і в той же час більшість населення хоче жити краще за чужий рахунок і заздрить гламурному життю. Наша ідея: гламурний світ, який так приваблює, — це наслідок корупційних схем з брудними грошима, які повинні бути розкриті і вилучені з суспільства», — комментирует Владислава Денис, креативный директор Cheil Ukraine.
«Корупціонери декларують про не чесно отримані прибутки в особливий спосіб — шоппінгом. Хотілося, щоб існуючі та потенційні хабарники усвідомили, що дорогі речі не стільки прикрашатимуть їх побут, скільки вони, своєю ганебністю будуть ці речі псувати», — говорит Юрий Горбачевский, арт-директор Cheil Ukraine.
«Ідея кампанії подвійна. По-перше, вона закликає „помічати“ корупцію і полягає в знищенні подвійних стандартів: адже багато людей засуджують корупціонерів, але самі не проти пожити за корупційні кошти. По-друге, кампанія пропонує „мітити“ корупцію, викривати, вимагати невідворотності покарання за корупційні злочини», — прокомментировала Ольга Тимченко, руководитель департамента коммуникаций «Transparency International Украина».
Cheil Ukraine
Creative Director: Владислава Денис
Art Director: Юрий Горбачевский
Сopywriter: Андрей Лазаренко
Account Director: Алексей Полищук
Transparency International Ukraine
Communications Department Head: Ольга Тимченко
Фотограф: Андрей Деменюк,
Продакшн студия: MAGAI PRODUCTION
Звуковая студия: ArtPost
Продюсер звуковой студии: Владимир Чики
Комментарии: