Авторизация

Вы можете авторизоваться с помощью:




Или как пользователь сайта AdMe.ua:



E-mail:       Пароль: Я не помню пароль!      


Если у вас нигде нет аккаунта, то, пожалуйста, зарегистрируйтeсь.



Keep drawing. Легендарний Johnnie Walker віддає свій дизайн до рук талановитих українців

24 ноября 2017

Легендарний Johnnie Walker віддає свій дизайн до рук талановитих українців.

1908 рік, Великобританія. Під час сніданку з Джорджом Уокером відомий на той час художник Том Браун, прямо на серветці, малює перший ескіз так званого «Striding man». На світ з’являється візитівка всього асортименту шотландського віскі Johnnie Walker та один із найвідоміших логотипів світу — крокуючий чоловік з моноклем.


2017 рік, Україна. В нашій історії немає ані пана Брауна, ані сніданку, ані серветки. Однак, є дещо спільне — дизайн. Як і сто років тому, представники Johnnie Walker ставлять завдання щодо своєї етикетки. Цієї зими кожен художник отримує шанс показати своє бачення оформлення пляшки Johnnie Walker і вибороти не тільки приз, але й славу «Того-хто-долучився-до-створення-легендарного-віскі». Погодьтеся, звучить непоганим доповненням до будь-якого портфоліо.

Отже, умови конкурсу елементарні. Є технічні вимоги до етикетки, є сайт, є професійне журі. Якщо конкурсант має свою яскраву ідею, все, що треба — створити етикетку до одного зі смаків Johnnie Walker та показати її професіоналам, завантаживши у спеціальну форму. До речі, до суддівства конкурсу організатори залучили тих, хто не з чуток знайомий з дизайном — представників української реклами. Це співзасновник і куратор КАМА Сергій Вовк, старший дизайнер Banda Agency Антон Іванов, засновник і креативний директор Hooga.Creative Дмитро Яринич, креативний стратег DIEVO Андрій Чуйко, директор дизайн-студії Republique Денис Герасько та арт-директор дизайн-студії Republique Іван Симоновський. Також до журі увійшли й представники Johnnie Walker в Україні. Це brand manager Ірина Желдак та digital manager Олексій Власков.

Для бренду з 200-річною історією дуже важливо йти у ногу з часом, саме це й ототожнює символ нашого бренду — Striding Man. Долучаючи талановитих, творчих людей до роботи з нашим брендом ми стаємо ближчими до наших споживачів. Новий рік для українців є одним з найголовніших свят, коли люди зустрічаються, дарять свою любов та тепло один одному. В свою чергу ми хочемо дати змогу подарувати близьким персоналізований подарунок — індивідуальну пляшку шотландського віскі номер один у світі. Johnnie Walker є найкращим подарунком ще з 1820 року, і, сподіваюсь, переможці нашого конкурсу допоможуть зробити його по-справжньому особливим.

Ірина Желдак. Johnnie Walker Brand Manager

Усі умови конкурсу можна знайти на офіційному сайті — kama.johnniewalker.com.ua
Дати проведення: 13 — 26 листопада.

Журі відбере десять найкращих робіт. Кожен з дизайнерів отримає лімітований Johnnie Walker зі своєю етикеткою, а головний переможець — ще й грант на проходження будь-якого курсу в Kyiv Academy of Media Arts. Крім того, всі етикетки фіналістів прикрасять продукцію Johnnie Walker. Black та Red Label у лімітованому дизайні можна буде замовити на спеціальному сайті, який запуститься напередодні новорічних свят.

Зичимо натхнення!


  • Следите за обновлениями AdMe.ua в вашей социальной сети: ВКонтакте или Facebook
Keep drawing. Легендарний Johnnie Walker віддає свій дизайн до рук талановитих українців









Ранее по теме:
Темы:

Реклама

,

Креативная лента

,

Художники и арт-проекты

,

Новость












Рассылка креатива:

Рекомендуем