Авторизация

Вы можете авторизоваться с помощью:




Или как пользователь сайта AdMe.ua:



E-mail:       Пароль: Я не помню пароль!      


Если у вас нигде нет аккаунта, то, пожалуйста, зарегистрируйтeсь.



Історії на перетині часів

11 ноября 2016

ТМ «Львівське» разом з THINKMcCANN розробили нову серію іміджевих роликів, присвячених найкращим людським якостям.

Історії розкривають традиції щирих взаємин, що лишаються незмінними в усі часи.

Для реалізації цієї ідеї було використано добре знайомий і вподобаний споживачами ТМ «Львівське» прийом розділеного екрана. В умовах grеy market цей візуальний прийом також слугував додатковим брендингом.


Клієнт: Carlsberg Group
Віце-президент з маркетингу: Андрій Отрощенко
Маркетинг-менеджер: Тарас Маципура
Бренд-менеджер: Катерина Чміль

Агентство: THINKMcCANN
Керівник креативної групи: Юлія Сторчак
Старший арт-директор: Світлана Полохайло
Молодший арт-директор: Катерина Сокол
Копірайтер: Віталій Капустян
Керівник екаунт-групи: Ольга Кутузова
Екаунт-директор: Анастасія Жураковська
Екаунт-менеджер: Людмила Лавренюк
Продюсер агентства: Юрій Склярук

Продакшн: ESSE Production House
Режисер: Павло Ковтун
Оператор: Юрій Барсук
Художник-постановник: Влад Владов
Художник по костюмам: Тоня Белінська
Postproduction: Terminal FX


  • Следите за обновлениями AdMe.ua в вашей социальной сети: ВКонтакте или Facebook
Історії на перетині часів










Комментарии:
0
ustrizza Звезда за 500 комментариев! Звезда за 500 комментариев! 11.11.16 14:07
0
Managers Звезда за 500 комментариев! Звезда за 500 комментариев! 15.11.16 12:43
каждый раз просматривая ролики этого бренда, я думаю: зачем их вообще снимают? хочу ли я именно этого пива после просмотра рекламы?
угадайте, есть ли ответ на эти вопросы?
 
0
Vadym Khmyrov 16.11.16 13:28
Львівське по Львівському )
 










Рассылка креатива:

Рекомендуем