Хто знає, той зрозуміє
KIVI та THINKMcCANN у новій комунікації звернулись до тих, хто справді знається на телевізорах.
Зробити смарт-вибір смарт-телевізора — справа не з легких. Та якщо ви як слід зануритеся в тему, станете з Андроїдом на «ти», а у поняттях 4K і HDR почуватиметеся, як риба в H20, то точно виберете KIVI.
Адже KIVI — для тих, хто не потребує зайвих слів і довгих пояснень. Для тих, хто в темі, хто шарить, хто рубить фішку. Словом, для тих, хто розбирається.
Агентство
Associate Creative Director — Олександр Нетребчук
Art Director — Анна Любченко
Copywriter — Олексій Бойчук
Client Service Director — Ольга Рожанківська
Account Director — Юлія Гуренко
Head of TV Production — Юрій Склярук
Клієнт
Керівник маркетингу бренда KIVI, ТОВ «Бігтрейд», — Мирослава Косович
Консультант з розробки бренда й стратегічного маркетингу, компанія WTF Consulting, — Віталій Ткаченко
Консультант з розробки бренда й стратегічного маркетингу, компанія WTF Consulting, — Сергій Венгер
Production: Toy Pictures
Director — Jonas Trukanas
DOP — Дмитро Максименко
1 AD — Денис Швець
Executive Producer — Анна Кукшина
Producer — Олена Ситенко
Line Producer — Євген Гурківський
Producer Assistant — Ольга Баранік
Production Manager — Тетяна Чайковська
Production Designer — Саша Дробот
Style — Дмитро Гібшман
Casting: Jam Casting
Editor — Сергій Шурупа
Color Сorrection — Владислав Воронін
Post Production: CAMARADAS
Music & Sound: Propeller