Гурт РЕ Дизайн створить творчу концепцію «Євробачення-2017»
Національна телекомпанія України закупила послуги із креативного розроблення та втілення дизайну конкурсу, а саме створення творчої концепції Пісенного конкурсу «Євробачення-2017») на 420 тисяч гривень.
Креативну концепцію «Євробачення-2017» створюватиме українська компанія «Гурт РЕ Дизайн». Сама креативна концепція буде презентована у січні 2017 року.
Як повідомляє прес-служба «UA: Першого», компанія «Гурт РЕ Дизайн» була створена спеціально для цього проекту. Два фіналісти конкурсу на творче оформлення пісенного конкурсу — Republique та Banda agency — об’єднали свої зусилля в одну компанію для подальшої розробки ідеї логотипу та слогана «Євробачення-2017».
«Ми не залучали світові компанії, що базуються за межами України. Для нас було принципово важливо запросити до участі у даному відборі саме українських професіоналів, щоб за підсумками показати світу найкращу національну розробку та ідею», — розповіла виконавча продюсерка конкурсу Вікторія Романова.
Нагадаємо, конкурс на найкращу творчу концепцію розпочався 20 жовтня. У конкурсі на творче оформлення пісенного конкурсу брали участь 11 креативних агенцій, зокрема: Havas, BBDO Ukraine, ThinkMcCan, ADVENTA Lowe, J&I, Art Nation (UDC), Arriba, Banda agency, Republique, Green Penguin і TWIGA Idea. Перед ними було поставлено завдання розробити тему, слоган та логотип «Євробачення-2017», які не лише відповідали би загальним цінностям бренду пісенного конкурсу, а й формували позитивний імідж України, як країни-організатора, передавали національні особливості та культурну ідентичність.
На засіданні Наглядової ради Євробачення, що відбулося 10 та 11 листопада в НТКУ, було відібрано 5 найкращих пропозицій від команд ADVENTA Lowe, Banda agency, BBDO Ukraine, Republique і TWIGA Idea.
Комментарии: