Авторизация

Вы можете авторизоваться с помощью:




Или как пользователь сайта AdMe.ua:



E-mail:       Пароль: Я не помню пароль!      


Если у вас нигде нет аккаунта, то, пожалуйста, зарегистрируйтeсь.



Діти сміються над раком у новій кампанії KLO

03 декабря 2018

Michurin розробило креативне рішення для партнерського проекту мережі АЗК KLO і фонду «Таблеточки».

Це ж діти. Навіть хворіючи на рак, вони не втрачають віри в перемогу над страшною хворобою. А ще вони дуже хочуть залишатися дітьми, а не виглядати хворими в очах інших. Тому в Michurin відмовились від сумних мотивів і відтворили дитячий погляд на боротьбу. Стаканчики «Рак, гудбай!» є частиною великої благочинної акції від мережі АЗС KLO та благодійного фонду «Таблеточки».

Суть акції — KLO віддає до фонду «Таблеточки» 25 копійок з кожного гарячого напою, другого за популярність товару АЗК. Щомісяця KLO відраховує до фонду близько 50 000 гривень. З 20 травня до вересня діти вже отримали 294 010 гривень. Це закриває потребу в ліках для онкогематологічного дитячого відділення Київського онкологічного диспансеру, де лікується 40 дітей.

Взяти участь може кожен, достатньо придбати будь-який гарячий напій. Акція триватиме до 31 грудня.


  • Следите за обновлениями AdMe.ua в вашей социальной сети: ВКонтакте или Facebook
Діти сміються над раком у новій кампанії KLO




















Рассылка креатива: