Будь у формі
Нова кампанія для «Моршинської» від Banda
За плечима в «Моршинської» багато років на українському ринку та постійних споживачів. Тому зовсім не дивно, що в українських людей цей бренд займає top of mind у сегменті мінеральних вод. У минулому значна частина ТВ-комунікації «Моршинської» належала спокійним, простим роликам, в яких використовувався прийом «до-після». «Моршинська» за своїм архетипом завжди була старшою і мудрішою подругою або сестрою, яка радила, як за допомогою води виглядати та почувати себе краще.
Однак в умовах сучасного медіапростору такий стиль спілкування вже не може мати значного ефекту на молоду аудиторію, яка, в першу чергу, хоче пізнавати себе у контенті, а вже потім може й послухати щось про сам бренд. Тому ми створили просту і зрозумілу комунікацію, додавши до неї кольорових образів у стилі Інстаграму і велику крихту самоіронії.
Основою кампанії стала територія здорового та активного способу життя, адже «Моршинська» — це невід’ємна його частина. Поговоривши із жінками, які хочуть вести активний образ життя, ми знайшли одну спільну річ: коли починаєш змінювати щось в собі або навколо — старі звички, колір стін або ранковий біг — можна просто сказати собі: «почну завтра» або «з понеділка». Нічого не зміниться, але на душі стане якось спокійніше. Цей простий і зрозумілий інсайт став основою для кампанії «Будь у формі».
У новому ролику бренд «Моршинська» говорить із позиції простої та іронічної girl next door, яка розуміє, як важко повертати себе до форми і анітрохи не засуджує тих, хто ще цього не зробив. Адже вона знає, як нелегко зробити цей кексик останнім і розпочати вже сьогодні, а не з понеділка. Тому «Моршинська» пропонує починати з найпростішого кроку — вживання правильної води у достатній кількості протягом дня. А вже далі — справа за тобою.
Credits
Morshinska
Marketing Director IDS Borjomi Ukraine — Наталія Ревіка
Senior Brand Manager TM «Morshinska» — Ірина Лопот
Brand Manager TM «Morshinska» — Євгенія Михайленко
Banda
Creative Director — Павло Вржещ
Head of Art — Єгор Петров
Strategy Director — Ярослав Сердюк
Strategist — Ганна Боса
Art Director — Олексій Дивисенко
Designer — Даша Левчук
Designer — Слава Бондар
Copywriter — Настя Бурганова
Copywriter — Марина Чернявська
Account Director — Настя Гузова
Junior Account Manager — Ірина Пікалова
Viter
Director — Єгор Петров
DoP — Євген Губренко
Executive Producer — Павло Дьяченко
1st AD — Сергій Корнієнко
PM — Антон Черніков
Production designer — Альфія Рябанцева
Gafer — Євген Малік
Editor — Вадим Худолій
Composer — Віталій Ящук
Colorgrading / Post production — Андрій Боровков
Sound — ARTPOST production
Style — Олена Логвін/Дана Себесевич
MUA — Ольга Дибенко
Location — AT point / Олександр Мельничук
Casting — Роман Завертаний
Комментарии: