Авторизация

Вы можете авторизоваться с помощью:




Или как пользователь сайта AdMe.ua:



E-mail:       Пароль: Я не помню пароль!      


Если у вас нигде нет аккаунта, то, пожалуйста, зарегистрируйтeсь.



Бабусині технології

24 марта 2017

Переваги додатка «Мій Київстар» у жартівливій історії Serviceplan Ukraine

Щоб поповнити мобільний рахунок, уже не потрібно виходити з дому чи купувати картку. Але дехто за звичкою користується старими способами. Київстар переконує, що для його абонентів тепер усе значно простіше.

У новому ролику телеком-оператор пропонує завантажити додаток «Мій Київстар» і легко та зручно керувати своїм рахунком: поповнювати без комісії, контролювати витрати та підключати послуги.

Переваги додатка представлено в гумористичному сюжеті з уже знайомими глядачеві героями: Валєрчиком та його сучасною іронічною бабусею. Історія про оригінальний діалог між поколіннями закликає абонентів Київстар не лишатися «у минулому», завантажувати «Мій Київстар» і користуватись усіма можливостями додатка.

Kyivstar
Acting Marketing Director — Павло Даніман
Head of Marketing Communications Department — Юрій Чорненький
Brand Manager — Ірина Кошик

Serviceplan
Creative Director — Ігор Клименко
Creative Group Head — Василь Танасійчук
Art Director — Ілля Лазоркін
Account Director — Леся Заводна
Account Manager — Марина Санкович

Family Production:
Director — Ігнас Йонінас
DOP — Олена Чеховська
Executive Producer — Анастасія Буковська
Producer — Тетяна Курмаз
Line Producer — Максим Усік

Postproduction & Sound:
Wizard Post, Propeller Studio


  • Следите за обновлениями AdMe.ua в вашей социальной сети: ВКонтакте или Facebook
Бабусині технології










Комментарии:
0
Managers Звезда за 500 комментариев! Звезда за 500 комментариев! 24.03.17 20:56
в журнале ералаш
 
0
mnevlom Медаль за 100 комментариев! 26.03.17 22:46
Это ж как хорошо надо понимать ца и рынок, чтобы, качественно обработав маркетинговые данные, приемы из мировых рекламных кейсов, понизить собственные и командные творческие амбиции, дойти до точки соприкосновения народного с понятным, выдать "рабочий" продукт, и при этом помочь бренду остаться достаточно серьезным, интересным, а главное - современным. Браво!
 










Рассылка креатива: