Американська історія Роберта Домса
Після короткої паузи відомий пивовар зі Львова продовжує знайомити українців з незвичайними сортами пива. Цього року це непередбачуваний ель.
Зварений у відомому американському стилі крафтового пивоваріння, новий напій готовий підкорювати українців смаком справжнього американського хмелю.
За нову ефектну комунікацію у стилі Америки традиційно відповідала креативна команда агентства THINKMcCANN. У роликах Роберт Домс приручає Кінг-Конга, натирає Емпайр-Стейт-Білдінг на ячмінь і перехоплює хміль перед відправкою шатла на орбіту.
American Style Ale — уже на полицях найближчого магазину.
Клієнт: Carlsberg Group
Менеджер з маркетингу: Тарас Маципура
Молодший менеджер з ТМ: Аліна Петрожець
Фахівець з ТМ: Анастасія Столярчук
Агентство: THINKMcCANN
Керівник креативної групи: Юлія Сторчак
Старший арт-директор: Світлана Полохайло
Молодший арт-директор: Катерина Сокол
Копірайтер: Віталій Капустян
Керівник екаунт-групи: Ольга Кутузова
Екаунт-менеджер: Анастасія Костикова
Продюсер: Юрій Склярук
PRODUCTION: LIMELITE
Режисер: Віктор Масляєв
Оператор: Антон Фурса
Художник-постановник: Владлен Одуденко
Виконавчий продюсер: Влад Болелов
Лінійний продюсер: Роман Кравець
POST PRODUCTION: WIZARD POST & DIGITAL
Дизайн-директор: Кирило Мартаков
SOUND: PROPELLER STUDIOS
Комментарии: