Авторизация

Вы можете авторизоваться с помощью:




Или как пользователь сайта AdMe.ua:



E-mail:       Пароль: Я не помню пароль!      


Если у вас нигде нет аккаунта, то, пожалуйста, зарегистрируйтeсь.



Американська історія Роберта Домса

03 мая 2017

Після короткої паузи відомий пивовар зі Львова продовжує знайомити українців з незвичайними сортами пива. Цього року це непередбачуваний ель.

Зварений у відомому американському стилі крафтового пивоваріння, новий напій готовий підкорювати українців смаком справжнього американського хмелю.

За нову ефектну комунікацію у стилі Америки традиційно відповідала креативна команда агентства THINKMcCANN. У роликах Роберт Домс приручає Кінг-Конга, натирає Емпайр-Стейт-Білдінг на ячмінь і перехоплює хміль перед відправкою шатла на орбіту.

American Style Ale — уже на полицях найближчого магазину.

Клієнт: Carlsberg Group
Менеджер з маркетингу: Тарас Маципура
Молодший менеджер з ТМ: Аліна Петрожець
Фахівець з ТМ: Анастасія Столярчук

Агентство: THINKMcCANN
Керівник креативної групи: Юлія Сторчак
Старший арт-директор: Світлана Полохайло
Молодший арт-директор: Катерина Сокол
Копірайтер: Віталій Капустян
Керівник екаунт-групи: Ольга Кутузова
Екаунт-менеджер: Анастасія Костикова
Продюсер: Юрій Склярук

PRODUCTION: LIMELITE
Режисер: Віктор Масляєв
Оператор: Антон Фурса
Художник-постановник: Владлен Одуденко
Виконавчий продюсер: Влад Болелов
Лінійний продюсер: Роман Кравець

POST PRODUCTION: WIZARD POST & DIGITAL
Дизайн-директор: Кирило Мартаков

SOUND: PROPELLER STUDIOS


  • Следите за обновлениями AdMe.ua в вашей социальной сети: ВКонтакте или Facebook
Американська історія Роберта Домса









Ранее по теме:
Темы:

Реклама

,

Креативная лента

,

Carlsberg Group

,

THINK! McCann Erickson

,

ТВ-реклама

,

Пиво

,

Алкогольные напитки


Комментарии:
0
Mary Evtushenko 31.05.17 21:37
Одна из немногих реклам на которую приятно посмотреть. Может еще и потому, что пиво во Львове в доме Роберта Домса волшебное, забыть его нельзя.
 










Рассылка креатива:

Рекомендуем