Авторизация

Вы можете авторизоваться с помощью:




Или как пользователь сайта AdMe.ua:



E-mail:       Пароль: Я не помню пароль!      


Если у вас нигде нет аккаунта, то, пожалуйста, зарегистрируйтeсь.



Ін Тайм ребрендинг

25 июля 2016

Агенція MADCATS розробила новий бренд для служби доставки «Ін Тайм».

Чому ребрендинг?

Ін Тайм — одна з перших логістичних компаній в Україні. Заснована у 2002 році. Лідер ринку доставки в нульових.

Саме Ін Тайм першою впровадила більшість сучасних сервісів, пов’язаних із доставкою, але за 13 років існування компанії втратила ініціативу й перестала надихати клієнтів. Бренд, що був першопрохідцем і новатором, перетворився на звичайну службу доставки.

Перед MADCATS було поставлене завдання перетворити функціональну, нецікаву й невиразну службу доставки на сучасний, відкритий споживачеві, приязний бренд.

Стратегія

Була розроблена нова бренд-стратегія, направлена на структурування процесів в компанії.

Впроваждження стратегії почалось з фокусування Ін Тайм на турботі про зовнішнього й внутрішнього клієнта.

Щоб підтримувати необхідний темп змін, команда MADCATS з самого початку проекту була максимально залучена до процесу реформування комапнії: партнери приймали участь в узгодженні всіх стратегічних рішень, а СЕО агенції, Олександр Солонько став членом ради директорів Ін Тайм, відповідальним за маркетинг.

Логотип та фірмовий стиль

Аби сформувати в свідомості споживача образ сучасної, відкритої, надійної служби доставки, була створена нова візуальна айдентика бренду.

Вона втілює концепцію — «простота = надійність». Новий логотип являє собою одночасно коробку, стрілку, що вказує на динамічне зростання і стрілку годинника, яка показує, що відправлення буде доставлено вчасно.

Проаналізувавши конкурентне середовище, ми обрали фірмові кольори, які диферинціюють Ін Тайм найбільш ефективно.

Новою системою візуальної ідентифікації бренду зручно користуватись, її легко масштабувати. Правила експлуатації докладно описані у відповідному посібнику, який також містить понад 120 елементів ідентичності бренду.

Перші результати

Ще навіть до запуску ребрендингу, лише шляхом впровадження внутрішніх змін в компанії ми досягли помітних результатів:

— Заплановані в I та II кварталах 2016 року фінансові показники перевиконані на 15%;
— Розроблено та впроваджено систему мотивації й розвитку персоналу «шлях до людей»;
— Розроблено новий формат відділень. Було відкрито два пілотних відділення нового типу.

До кінця 2016

— Буде розроблено сучасний сайт і мобільний додаток, переосмислені і допрацьовані онлайн-сервіси;

— Час доставки буде скорочено до 24 годин;

— До кінця 2016 року буде відкрито 75 відділень нового формату.

І це тільки початок.

Команда Ін Тайм
Тетяна Чичика
Олена Богданцева
Андрій Івко
Сергій Грачов

Команда МADCATS
Філіп Кубрак
Ольга Жаворонкова
Марія Котемако
Вік Ватманюк
Володимир Страшков
Аркадій Пасічник
Гліб Петров
Олександр Солонько

http://madcats.agency
https://www.facebook.com/madcatsbranding/


  • Следите за обновлениями AdMe.ua в вашей социальной сети: ВКонтакте или Facebook
Ін Тайм ребрендинг









Ранее по теме:
Темы:

Дизайн

,

брендинг

,

MADCATS

,

Ін Тайм

,

Коммерческие услуги

,

Новость


Комментарии:
0
zloy Звезда за 500 комментариев! 20.07.16 17:32
Хорошо и безлико.
 
1
Kristina Karmanova 20.07.16 17:59
Хорошо, что бренд развивается, что на украинском рынке понемногу искореняется совок и что руководство крупной компании не боится смелых решений. По сравнению с тем, что было, новое отделение – супер бутик:) Если так дальше пойдёт и не потеряется темп, наконец-то начнёт появляться конкурентная среда.
 
0
Tatyana Schmidt 22.07.16 13:39
Тут дело, скорее, не в искоренении "совка", как написала Кристина. Я бы самым положительным моментом назвала сам факт инвестиций в развитие (будь-то ребрендинг, обновление парка, совершенствование отделений или что-то другое). Сегодня, когда большинство бизнесов просто пытаются выжить, инвестиции в развитие является той самой "роскошью", которую могут себе позволить только весьма уверенные в завтрашнем дне компании. Видимо, Ин Тайм как раз в их числе
 
0
Влад Чередниченко Медаль за 100 комментариев! 22.07.16 18:59
В 21-ом веке, если у тебя страдает эстетика, то ты автоматически проиграл. Это век идеальных фотографий в соц.сетях. В СССР все ходили зачуханные - сейчас все красивые.
 
1
barvinok_bloom 27.07.16 09:14
Вся ця фігня з новим логотипом і упаковками до одного місця. Відправляв декілька раз об’єктиви на продаж. В Івано-Франківськ з Хмельницького посилка йшла через Вінницю. Відправляв в понеділок - товар прийшов в ЧЕТВЕР. Тут про логістику їм потрібно задуматись, а не етикетку міняти.
 
0
Vadym Khmyrov 04.11.16 12:56
Для брендингового агентства ожидания всегда выше. И следственно спрос больше. Очень примитивно и просто. Словно за дело взялся начинающий фриллансер.
 










Рассылка креатива:

Рекомендуем




Рекомендуем